Saturday 31 December 2011

。◕‿◕。suweet 18 。◕‿◕。

Assalamualaikum..
selamat menyambut tahun baru 2012..
hari ni just tengok countdown kt rumah je ..
tadi keluar mkn ngan fmily ngan Bistro Chef Det kt Kilang Lama ..
spe tahu ? korek hidung ? hoho 
eh..dh suweet 18 la weh..
tak sngka ye dok ?
terasa diri muda sebentar ..
kahkahkah .. sila muntahkan sisa hijau selepas bace ayt niihh ..
rase mcm budak-budak hingusan lagik je kott..
memey ahh kan ?
act .. aku nak tima kasih kt sorng hamba Allah nih sebb hari ni wt aku reyau pasl diaa..
org suma dok syiok - syiok tngah nk countdown..
yang aku boleh plak tacing sorang-sorang..
tengs weh... wat aku reyau pasal hang :)
bez kan wt aku down gila :)
hey ! semangat ye alyn..
dh tahun baru nii..
sabar .. sabar .. lebih baik aku motivate diri sendri ..
ok lahh .. mau tido.. 
hoii 2 orang kampung .. nait hoii..tido tido .. ZzzZzz






Thanks for lend ur eyes :)

2 comments:

  1. hollla myamore....kok ngak bilang sma ana sih yg kamu lg sdey,hah???e'eh..sjak bila ak wrgngra indonesia nieyh..asl ta share wif me,huh???ingt best buddy eva..hahaah..lwk ja..jgn sdey yea honey..love u..muuaahhh...

    ReplyDelete
  2. haha..tudiaa..
    minah indon dh dtng..
    dh xde ape2 pung..
    small matter bebeh :)
    cill hokay !

    ReplyDelete