Saturday 16 November 2013

no related pos . HAHA !


Assalamualaikum .
Salam Banjaran Titiwangsa dan Salam Perak Aman Jaya . 
ohh yeah ? Perak Aman Jaya ? 
since aku officially bakal bermaustatin di bumi Tanjung Malim selama 4 Tahun, maka haruslah ingat trademark orang sini .
walaubagaimanapun , Kedah tetap di hati .
atotototto . .dah kenapa bahasa baku jugak engko pakai ?
well ,since aku bru submit esaimen Penulisn Ilmiah plus Refleksi Jurnal,
totally 100% bahasa baku tau !
Ayat sastera bak hang !
part tu sangat mendownkan aku . cuba bayangkan , budak matrikulasi , basic sains , tetiba kena patah balik bab-bab buat essay semua ?
tak ke pening kepalahotak aku doplohpatjam ?
seminggu cuti med sem aku dipenuhi dengan esaimen yang bertimbun .
fakta atau auta ? teeeeeet -__________-
jangan pandangku sebelah mata !
balik sini , prepare untuk mid test .
programming plus descrete math  ..
both of the subject was killing me !
programming will be held soon !
guys , wish me best of luck .
till end . Xoxo :D



Thanks for lend ur eyes :)

No comments:

Post a Comment