Monday 16 September 2013

Assalamualaikum .. 
dear readers , since aku pun dah lama tak update blog ni , maka segala post yang akan aku post ni pun dah tak uptodate ..
cewahh .. dah kenapa aku malas sangat sekarang ? 
dulu masa first time nak ade blog,
ia-ia jee aku abiskan masa duapuluhempatjam hadap lappy ..
now .. kemalasan aku dah sampai tahap cipannnnnnnnnnnnnzi kot .. 

* muka mintak lempang * 
ok .. paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannng ! 

afterwards I finished studying in Kedah Matriculation College, now, I have to Continue my Studies at Universiti Pendidikan Sultan Idris . 



alhamdulillah .. akhirya ditawarkan Ijazah Sarjana Muda Pendidikan (Teknologi Maklumat) dengan Kepujian .. 
many things we have to go through before getting upsi .. 
sitting Medsi test dekat UUM , interview dekat UPSI , and now I have the title mahasiwi :D

almost two weeks i've been there .. and dah masuk lect pun .. 
agak rushing kita nak kejar bas semua disebabkan jarak kampus dengan kolej sangaaaaaaaaaaat jauh ..
kampus baru sebelah je pongg .. 
* tak payah nak kepochi jauh sangaaaaaaaaaaaaat ..
 dekat- dekat pun , naik bas jugak pegi kampus .. hikhok .. 
benda free wehh .. sapa tak mau ? 

but, this sem , banyak kelas dekat kampus lama . nasib jadual banyak gap  .. 
yang paling penting , khamis , jumaat ,ahad kita berjimba .. yehooooo 
till end .. 
aku dah mencapai tahap blur untuk menaip * 
babai 



Thanks for lend ur eyes :)

No comments:

Post a Comment